Mijn meest favoriete woon accessoiers

 Iedereen heeft wel zijn go-to accessoires in huis. Of je nou voor bloemen, kunstwerken of aardewerk gaat, accessoires maken een huis.

In deze blog deel ik mijn favoriete woonaccessoires.




Plantjes

Op nummer 1 zijn denk ik wel mijn favoriete, mijn plantjes. Wel in een mooie pot natuurlijk. Planten geven je huis niet alleen een mooie natuurlijke look, daarnaast geloven veel mensen ook dat deze de lucht in huis zuiveren. Je hebt heel veel luchtzuiverende planten maar er wordt ook gezegd dat je wel heel veel planten in je huis moet hebben om daadwerkelijk een luchtzuiverend effect eruit te krijgen. Maar goed, het is leuk om te zeggen dat je planten je lucht zuiveren. 





Pampasgras

Ik ben hier, met veel anderen denk ik, echt GEK op. Ook dit is lekker natuurlijk, en het brengt mij direct in gedachten naar de Duinen. Voor je deze plaatst in een vaas kan je ze het beste buiten even los schudden en vervolgens in sprayen met haarspray, zodat ze mooi blijven en niet teveel troep maken in je huis.



Vaasjes

Vaasjes zijn er niet alleen om mooie bloemen in te stoppen, maar soms zijn vazen zelfs zo mooi, dat je ze heel mooi kan etaleren als accessoire op een plank of in een kast. Ik gebruik de vaasjes zowel als accessoire op zichzelf of met (gedroogde) bloemen erin. 


Kussens

Ik ben echt dol op kussens, en dan vooral verschillende soorten. Kussens zijn ook ideaal om per seizoen bijvoorbeed te veranderen. Je gooit er gewoon een andere kleur kussensloop over en je hebt direct een andere look in je huis. Wil je nog meer tips omtrent het aanpassen van de look in je huis check dan de blog simpele tips om je huis een andere look te geven


Spiegels

Spiegels heb je tegenwoordig in allerlei soorten en maten. Daarom zijn spiegels ideaal voor elke woonruimte. Wil je weten waar en hoe spiegels te plaatsen lees dan de blog over het toepassen van Feng Shui in je huis. Lees het hier!

Kaarsen

Kaarsen zijn een must als je je huis een romantische sfeer wil geven. Ook deze heb je tegenwoordig in hele mooie varianten. Ook zijn sommige kaarsen eigenlijk ideaal om helemaal niet te branden, juist omdat ze zo mooi zijn. Die kun je dus makkelijk als decoratie gebruiken. 







Reacties

  1. Leuke blog houd je bij. Vind het leuk om te lezen!!

    Groetjes, Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je het hebt gelezen Maureen! En dankjewel! Liefs, Sharon

      Verwijderen

Een reactie posten